Re: Dyski IBM wyprodukowane do pazdz. 2000 podobno do wymiany?

Autor: Michal Tarasiejski <mickytar_at_we.ps.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 10:51:48 MET

On Fri, 23 Feb 2001 10:43:58 +0100, Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka
<devnull@polinfo.pl> wrote:

>Inne to znaczy?
>Nie nalezy wsadzac dyskow 7200 w kieszenie bez dobrej wentylacji!
>A ze sie grzeja? no i co z tego?

Np. 45GB IBM 7200. Ta kieszen sluzy tylko do przegrywania plikow. Moj
glowny dysk 30GB, jest umieszczony pod flopem. Poza tym, poza
kieszenia tez sie grzeja (problem ten wystepowal rowniez w innym
kompie, gdzie dysk byl wkrecony)
Jakos nie za bardzo mi sie podoba sytuacja, w ktorej moj dysk twardy
ma temp. jakies 50C - musza zmierzyc przy okazji (przy wyzszej
temperaturze urzadzenia skracaja swoj zywot).

Pozdrawiam,
Michal