Re: Riva Vanta i chipset ALI

Autor: toudikk <toudikk_at_go2.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 10:02:57 MET

Kiedys mialem podobna konfiguracje i nic nie udalo mi sie z tym zrobic (na
innych kartach dzialala bez zarzutu np voodoo 3 2000)
ale sproboj
1w biosie agp * 1 (jesli jest taka opcja)
2 patche do agp
3 nowe sterowniki

niestety u mnie nie pomaglao i teraz mam bx

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer
> Kopmuter o konf:
> ----------------
> Biostar M5ALC/ ALi M1541
> K6-2 300
> 64mb tam
> Riva Vanta 8mb agp
> dzwiek na plycie.
> Nie mozna na tym kompie odpalic rzadnej gry, albo sie wywala albo ekran
caly
> w dziwnych paskach.
> czy Riva gryzie sie jakos z tym chipsetem Ali? gdzie moze byc problem?
stery