Re: Riva Vanta i chipset ALI

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak <grendel_at_go2.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 18:20:06 MET

On Fri, 23 Feb 2001 09:31:23 +0100, "=-FRED-="
<niklaus@poczta.onet.pl> wrote:

>czy Riva gryzie sie jakos z tym chipsetem Ali? gdzie moze byc problem? stery
>ALi AGP najnowsze 1.73 (na starych bylo to samo), SO Win98

to muszą być DOKŁADNIE te stery które dostałes na płycie CD
dostarczonej wraz z płytą główną - wiem to dokładnie bo osiwiałem
próbując na płycie ALI odpalić Rivę m64 - zainstalowąłem najnowszą
łatę AliAGP i założyłem, że to powinno pomóc, potem rwałem włosy z
głowy, kląłem w żywy kamień, by po godzinie i setnym resecie
przypomnieć sobie o zapomnianym, zakurzonym CD - zainstalowałem AliAGP
z tejże płytki i wszystko ruszyło

Grendel