Re: NIEUSUWALNE PLIKI

Autor: Robert K. (Beer) <be_er_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 08:31:12 MET

Tony Blur:
> Nie wiem dokladnie jak to sie stalo poza tym, ze w koszu jest ponad 30000
> plikow
> po kasowaniu dwoch zgranych wczesniej na twardziel cd romow i nie sposob
ich
> usunac. Czy ktos spotkal sie z czyms takim ? Jak z tego wyjsc ?
Przejechalem
> NDD
> i nic nie znalazl ... Czy jest cos mocniejszego ? jak na powrot
odbezpieczyc
> ten dysk
> i usuwac pliki ?

Konkretnie: chodzi o brak możliwości usunięcia plików z kosza ? Czy z dysku
do kosza ? Bo jeśli z kosza, to spróbuj usunąć cały kosz ! ;-) Serio -
odhacz widok
plików ukrytych i po prostu spróbuj usunąć cały kosz - system będzie pluł
się, że
nie mozna, ale powinien usunąć (chyba, ze masz jakiś NortonRecycleBin....)
- potem sam go odtworzy. A jeśli nie - to tak jak pisali poniżej - wywal
wszystko
spod DOSa.