...i. jeszcze o podkrecaniu

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 21:11:47 MET

moj kompik od ponad roku hula na FSB=83 MHz
(momentami 75 i 100, ale 98%czasu to 83 MHz)
wiem ze oprocz proca , kopa dastaje tez reszta
sprzetu, i wlasnie umiera mi flop - BIOS wypisuje
przy starcie "floppy disk fail (40)".....?

sprawdzilem okablowanie i nic nie jest luzne
na razie nie uzylem jeszcze zadnego softu diagnozujacego
ale przy probie odczytu jakiejkolwiek dyskietki
system robi zwis, a przy starcie trzeba wciskac F1
zaby poszlo....???

zatarlem flopa ?? (f-ma Mitsumi)

ZOMO