Do wszystkich posiadaczy Asusa P2B

Autor: Old Boy <old_boy_at_kki.net.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 23:19:20 MET

Witam

Może nie odkryłem ameryki, ale bardzo mnie to ucieszyło. Przez pomyłkę
znajomy kupił mi procka P3/600B/133 Bus choć prosiłem o zwykłego secc1 na
100MHz szynę. Z pewną dozą nieśmiałości wsadziłem procka do płyty i
ustawiłem jumpy na 133 - da się przynajmniej na mojej płycie rev.1.04 choć
producent nie zaleca tego ustawienia - i usłyszałem z głośniczka piiii,
piii. Wywaliłem pamięci PC100, zostawiłem PC133 - i tera gra i bucy aż miło
popatrzeć!!!

old