Re: 19"-bez linii?

Autor: PaPi <papi_at_gd.home.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 19:35:55 MET

> To rozumiem. Kolega wydaje opinie o trynitronach na podstawie posiadania
> badziewnego CTX? Bardzo rzeczowe i obiektywne :((

Moze nie od konca jednak. W momencie gdy zmienilem Samsunga 700p+ na CTXa
711T (chyba) wszystcy na listach dyskuyjnych piali z zachwytu jaki to super
trininitron itd. Od tamtej pory postanowilem nie kupowac niczego na
trinitronie. Moze to blad.

> to względem powyższego bardzo prawdopodobne.

Chyba tak. Chociaz w tej chwili kupilem do firmy pare Samsungow 900IFT i po
pobieznym porownaniu tychze w sklepie do CTXa PR960F i Sony G400 nie
musialem sie dlugo zastanawiac.

> gorzej
>
> bardzo subiektywn, bardzo.
>
> Raczej Twoich słów nie należy traktować opiniotwórczo, niestety.

Czy ja wiem czy subiektywne. Narysuj subie kilka poprzecznych lini w Acadzie
najlepiej tak aby wszystkie wychodzily ze wspolnego srodka na czarnym tle
lub na bialym i obejrzyj to na trinitronie i porzadnym monitorze z maska
delta. Zobaczysz o co chodzi.

Pozdro

PaPi