Re: zakup skanera A4 do 1000 PLN (zastosowania domowe )

Autor: Jan Jakub <jjakub_at_kki.net.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 16:05:57 MET

>Jak w temacie, chcia=B3by dowiedzie=E6 si=EA co mi doradzicie i dlaczego=
 ?

ja tam expertem w tej dziedzinie na pewno nie jestem, ale kiedys
kupilem taki skaner primax colorado 1800 chyba, czy cos - byl
najtanszy - chyba 210PLN kosztowal... jak do moich potrzeb -
zeskanowac raz na miesiac jakichs pare zdjec i wsadzic je na strone
www, albo cos podobnego - jakis ksztalt do Corela, bo myszka to sie
raczej trudno rysuje - wiec mozna zamiast tabletu sobie sprawic -
fakt, troche wiecej zachodu, ale jak kogos nie stac na dwa
urzadzenia - dodatkowo - nie wiem jakie to ma znaczenie, ale w moim
sofcie (standardowym) do obslugi tego skanera jest mozliwosc
skanowania dowolnie zaznaczonego fragmentu z A4 - wiem, ze czasem (w
innych softach) trzeba skanowac cale A4, co moze dlugo trwac przy
wyzszych rozdzielczosciah - no, ale moze wystarczy tylko soft
wymienic na inny... w kazdym razie - ja mysle, ze im tanszy, tym
lepszy, no chyba, ze ktos ma jakies wieksze wymagania (i kase) niz
ja...