Re: Boot manager

Autor: Robson <rpbyc__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 14:28:35 MET

Dnia Tue, 20 Feb 2001 15:09:14 +0100, "Tomek T." <2000t@wp.pl>
napisał/a:

>znaczy nie calkiem sie sypnelo - mialem problemy z winda
>i wywalilem lilo z MBR :-(((
>sie okazalo ze to niecalkiem przez lilo winda lezala...
>takze linuch jest oki

Spróbuj tak skonfigurować lilo, aby instalował się w boot-sektorze
partycji, na której masz linucha. Oczywiście trzeba tak ustawić
odpalanie systemu, aby lilo odpalał linuxa z tej właśnie partycji
(chodzi o ścieżkę dostępu do jądra i takich tam...).
Najlepiej też dać zerowe opóźnienie przy odpalaniu (bo przecież nie
chcesz 2 razy czekać na odpalenie linuxa? ;-)) Następnie piszesz
"lilo" i gotowe.
Gdzieś chyba czytałem, że lilo musi być prawidłowo zainstalowany, aby
linux się odpalił, i z mojego (bardzo skromnego) doświadczenia wynika,
że tak chyba rzeczywiście jest.
Pozdrowienia,
Robson