Re: Monitor - problem

Autor: Robson <rpbyc__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 14:33:00 MET

Dnia Tue, 20 Feb 2001 19:08:11 +0100, Tomasz Kochmanski
<nospam-kochmans@polbox.com> napisał/a:

>Nie mam pojecia. To chyba przez warstwe antyodblaskowa. Podobne plamy
>powstaja po przejechaniu po ekranie palcem.

Nie czaj się, tylko bierz szmatę z płynem do mycia ekranów (lub
ostatecznie szyb) i myj. To nie obiektyw, więc nie wydaje mi się, żeby
na powierzchni ekranu była jakaś tajemnicza delikatna warstwa
przeciwodblaskowa. Tzn. pewnie jakaś jest, ale nie taka, żeby nie
można było jej myć. Ja u siebie przynajmniej tak robię, i póki co jest
wszystko OK.
Pozdrowienia,
Robson