Re: Krecenie Celerona 366

Autor: Circulus Vitiosus <circulus_at_spamhater.polbox.com>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 10:55:16 MET

On Wed, 21 Feb 2001 08:33:59 +0100, GLide <glyder@priv3.onet.pl>
wrote:

>Przy zasilaniu zanmionowym, to moze, ale przy 2.1 lub 2.2 to juz na
>prawde sporo chodzilo na 550. Osobiscie kupowalem wszystkim procki z
>Malezji.

OK, ale to juz nie bylo takie proste jak przy 300A (gdzie miales 450
"out of the box"):
-plyty z regulacja napiecia byly rzadkoscia (praktycznie tylko Abit,
troche pozniej Soyo)
-podobnie rzadko sie spotykalo magistrale 90 - 95 MHz (co bylo dobrym
rozwiazaniem na wypadek jesli zawiodlo 100)
-o dobry cooler i przejsciowke z woltazem tez bylo nielatwo, wiem ile
sam sie za tym nachodzilem.
Nie ma sie wiec co dziwic, jak ludzie pisza, ze 366 krecily sie slabo.

>A moze by sie tak pokazal na liscie? i Autrytatywnie nas oswiecil ;-)

Ten czlowiek przerzucil jednak _kilkaset_ celkow 366 z roznych serii,
a wynikami "badan" dzielil sie na grupie :)

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)