Re: Krecenie Celerona 366

Autor: Circulus Vitiosus <circulus_at_spamhater.polbox.com>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 10:55:17 MET

On 20 Feb 2001 19:11:27 GMT, rush@kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON (RusH)
wrote:

>2x sie do tego zabralem i mialem 2x 100%towe 550 z 20sto
>procesorowych ramek ..albo mialem szczescie albo ty go nie
>miales :)

Miales szczescie, i to duze. Ja jak w koncu znalazlem firme, w ktorej
pozwolili mi kilka sztuk przetestowac, to chociaz sprawdzalem tylko te
potencjalnie najlepsze (Malezja, 21-26 tydzien '99, ze srebrnymi
nozkami), to dopiero czwarty albo piaty pozwolil uruchomic Windows i
Unreala.
A w pelni stabilnie, jak sie potem okazalo, to chodzil on (i chodzi u
kumpla do dzisiaj :)) dopiero na 2.1V i po zeszlifowaniu go papierem
sciernym prawie do golego silikonu :)).

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)