Re: Fuks - definicja

Autor: Silver Ghost <s_silver_at_priv.onet.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 01:08:31 MET

On Tue, 20 Feb 2001 18:22:11 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark@post.pl> wrote:

>Fuks, inaczej szczęśliwy przypadek. Definicja:
>
>Akcja - podrzędny sklep komputerowy
>- Dzień dobry, ma pan pamięci 128 MB PC 133?
>- Tak
>- Po ile?
>- 189 zł
>- Poproszę.
>Facet pakuje. Kumpel ogląda pamięci i oczom nie wierzymy: INFINEON
>- Ma pan jeszcze?
>- Tak.
>- To ja poprosze dwie.
>
>Niestety, ten fuks się trafił nie mnie, tylko kumplowi.
>No czujecie? INFINEON za 189 zeta... Po prostu FUKS.
Hmm, to wlasnie ja jestem ten fuksiarz - chyba ?
Okazalo sie ze te pamieci faktycznie sa Infineona, tyle ze PC100.
I teraz pytanko: co zrobic - isc i wymienic na jakies inne PC133, czy
zostawic te PC100. Nie wiem jakie inne mogliby miec, wiec jestem nieco
w kropce. Moze po prostu poprosic o zwrot kasy i szukac dalej?

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie