Kontroler stacji A ?

Autor: Rober G <robert003_at_go2.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 01:04:48 MET

Mam taki problem .
Po włożeniu dyskietki do stacji dyskietek i próbie odczytu pojawia sie
komunikat ze dysk jest niesformatowany lub uszkodzony.Gdy wybiore opcje
formatowania komputer przestaje reagować dioda w stacji zapala sie i po
chwili wyswietla sie komunikat : "Dysk uszkodzony wymien dzyk i sproboj
ponownie .......".Próbowałem na różnych dyskietkach na wszystkich jest tak
samo w dosie też nie czyta sprawdzalem połączenia wszystko oki .
 Kupiłem nową stacje dyskietek i jest jeszczcze gorzej bo komputer już przy
starcie wyświetla " Floppy disk is fail" a dioda stacji pali sie caly czas
jak komp jest włączony (!) .
Wirusów nie ma

Czy to padł kontroler stacji dyskietek czy może cos innego ?
Pomocy!!!

Moj sprzet to
Płyta Lucky Star VX na chipsecie Intela
64 RAM DIMM