drukarka?

Autor: red5 <red5_at_space.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 20:03:03 MET

mam w domku drukarke GENICOM 1040 (24 igly). standartowo
drukuje ona tylko w kolorze czarnym (gdy jest zainstalowana jako
Epson Compatible 24 pin) lub gdy sie ma kolorowa tasme - w kolorze.
Problem jest tylko taki ze po formacie nie pamietam jako jaka drukarke
sie ja instaluje. wiem na pewno ze Epson jakas :>. kiedys na stronie
www.genicom.com bylo to napisane, jednak byla aktualizacja i
usuneli ta informacje. w zwiazku z tym mam prosbe - jesli ktos posiada
taka drukarke i drukuje mu ona w kolorze to czy moglby mi napisac
jako jaka jest zainstalowana. przydatna rowniez moze byc informacja
ktore drukarki Epsona (ze standartowych sterow w win95/98) jest
drukarka kolorowa i 24 iglowa.

z gory dzieki.

---
red5