Re: Promise ata100 na Asus a7v

Autor: Piotr <piotrl_at_yucom.be>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 19:46:08 MET

Instalowalem Me Pod Athlonami 1Ghz i Duronem800 na trzech roznych A7V bez
problemu odrazu na ATA100 (na sformatowany IBM 307030) i domyslnych i
OPTIMAL ustawieniach w biosie, a sterownik Promise po pierwszym normalnym
uruchomieniu.
Klopoty mialem tylko wtedy, gdy sprzedali mi raz walniety procesor. Wzialem
drugi procesor z innego zrodla i zero problemow z instalacja na ATA i
stabilnoscia komputera.
Piotr