Jaki monitor Mitsubishi czy Sony, a moze ViewSonic albo Nec

Autor: Piotr F. <piotrflo_at_hot.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 10:39:40 MET

Mowie o monitorach 21''.
Ogladalem wczoraj dwa Mitsubishi Diamnodtron NF 22'' calkiem niezle ale nie
ostre litery. Mozliwosci zwiazane z ustawieniem geometrii obrazu niesamowite
wyciaganie rogow pojedynczych itp. Niezle.
Widzialem wczoraj dwa Soniaki 21'' F500r .22 plamka i G500 0,24 plamka. Tez
niezle i litery ostrzejsze o niebo od Mitsubishi. Naprawde niezle. Gorzej
troche z geometria. Mniej mozliwosci.
Dzisiaj moze uda mi sie obejzec NEC Multi Sync FP1370 22'', o,24 plama.
Jestem w kropce. Z zadnym z tych monitorow nie pracowalem. Jak serwisowanie
i jak zywotnosc tego sprzetu.
Aha interesuje mnie jeszcze ViewSonic p220f, tez 22 '', ale z tego co
widzialem to kiepskie iodswiezanie w porownaniu z innymi.
jesli ktos ma jakies doswiadcznie w tej dziedzinie to prosze o informacje na
ten temat.

Jesli ktos jest z Warszawy to mozna przetestowa monitory na ul. Ptasiej.
Wczoraj bylem zadowolony z obslugi.
Pozdrawiam
Piotr Florczuk

p.s.
Nie jestem pracownikiem tej firmy. Spoko.

--
ICQ: 91428434