Re: Jak zamocować radiator na grafice, FSB a obciążenie AGP

Autor: GLide <glyder_at_priv.onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2001 - 10:37:34 MET

On Mon, 19 Feb 2001 23:31:11 +0100, "Paweł 'Dziku' Spychalski"
<gicusso@interia.pl> wrote:

> [...]
Montowalem kiedys znajomym tego Creativa i jak pamietam osiagal
zancznie wyzsze temp niz analogiczny Diammond uzywany przeze mnie.
Parzylo paluchy jak diabli, ale dzialalo i dzial do dzisiaj.

>A co to ma do rzeczy. W końcu i tak jądro we wszystkich kartach takie same
>(by ktoś tam). Po prostu producent nie przewidział podkręcania, he, he....
W sumie z dobrym radiatorem i coolerkiem TNT1 powinna sie nawet troche
podkrecac (w Diammondzie jadro o 20Mhz i zapas zostawal).
Jesli w Creativie sypie sie z samym radiatorem na nominalnym dla TNT1
zegarze to jest cienko. Mozna sprobowac zrobic u/c - moze to cos
pomoze.

Pozdrawiam
GLide