Re: Nagrywarka CD-R z HDD na jednym kablu IDE

Autor: Piotrek <pklawitter_at_lucent.com>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 11:33:07 MET

--------------1B1F072FE74B5F9AEA42F890

No, to i tak nowy sprzet.
Zatem dam mojej nagrywarce jeszcze jeden dzien. Jak mi sie dalej nie uda =
jej
uruchomic,
to oprocz sprzedazy rozwazam zainstalowanie na przedniej sciance kompa
przelacznika,
ktory bedzie wylaczal dysk podlaczony na tym samym kablu co nagrywarka.
W ten sposob bede mogl zmieniac konfiguracje sprzetu: z dyskiem ale bez
nagrywarki,
lub z nagrywarka ale bez dysku.

Dzieki,

P.

"Piotr J. Podsiadly" wrote:

> "Piotrek" <pklawitter@lucent.com> wrote in message
> A czy masz tez plyte Abit KT7 i Duron 800?
> Poprzedni moj sprzet to bylo AMD K6-200 i plyta Soyo i tam tez nie bylo=

> problemu, zeby nagrywarka
> dzialala na jednym kablu z CD.
> A teraz mam problem.
>
> No niestety. Tylko Duron 600 i Gigabyte GA7IXE4, poprzednio byl Asus P5=
A-B i
> AMD K6-2 300, potem 400 a wczesniej LuckyStar i AMD K5-75... a nagrywar=
ka
> ciagle ta sama ;)
>
> Pozdrawiam
> Piotr J. Podsiad=B3y

--------------1B1F072FE74B5F9AEA42F890

begin:vcard
n:Klawitter;Piotr
tel;fax:+48 52 349 2222
tel;work:+48 52 349 1760
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www-pd.pl.lucent.com/~pklawit
org:Lucent Technologies Poland S.A.
adr:;;ul. Pilicka 6;Bydgoszcz;;85-776;Poland
version:2.1
email;internet:pklawitter@lucent.com
title:Customer Technical Support Engineer
x-mozilla-cpt:;13136
fn:Klawitter, Piotr
end:vcard

--------------1B1F072FE74B5F9AEA42F890--