Re: Przerwanie UDMA66 na BE6

Autor: Tomasz Szczesniak <tszczesn_at_pay.com.pl>
Data: Mon 19 Feb 2001 - 11:52:28 MET

> jak nie podłšczysz do niego zadnych dyskow to sie nie uaktywni i nie
> bedzie zajmowal przerwania
> dyski zawsze mozesz doczepic do standardowego ata33 zamiast to hpt366

Nawet tak jest, ale program edycyjny co jakiś czas zwisa, i robi to do
tego tak często, że praktycznie uniemożliwia to pracę. Aktualnie
zainstalowałem najnowsze driwerki do tego i zobaczę co z tego wyjdzie. A
jak nie to będzie argument żaby zmienić płyę. Tak naprawdę przydałoby
się 2xPIII500MHz, 1 GB RAMu + dysk SCSI tak z 40GB... Własnie, czy
mógłby ktoś polecić odpowiadającą temu płytę, tak, aby miała PCI
64-bitowe (albo SCSI160 na płycie) BEZ UDMA lub chociaż z wyłączalnym
fizycznie w BIOSie? Tak czy siak trzeba będzie w końcu nową płytę kupić,
i czemu by nie zrobić tego niedługo... :)

--
Tomasz Szczesniak
tszczesn@elka.pw.edu.pl