Re: Savge 3d - zwiecha...

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 19:39:38 MET
Message-ID: <3a9016d9$1@news.home.net.pl>

> Po zmniejszeni czest. karty nawet chodzila dlugo...a te kropki to nie
> mozliwe,ze "tak ma" bo to wyglada jak takie dlugie linie,cienie planu
> ktorego nie widac (np zaslania go budynek czy cos) czasem te linie
> obrysowyja kontury jakiegos obiektu...

Kropki w Intelu tez były bardzo interesujące. Np. w Q2 układały się w
pionowe pasy w odstępach ok. 1 cm od góry do dołu, w innych grach np. nie
było ich prawie wogóle, tylko gdzieniegdzie pojedyncze kropki. W 2D kropki
pojawiały się sporadycznie i - przy okazji - nie dało się pracować w 24bit.
z powodu innego, 'ciekawego' efektu.

Hm... może ktoś jeszcze się wypowie? Mnie wygląda to na uszkodzoną karte
(procesor lub pamięć). PS. Czy jest to bezfirmówka? Jakie dokładnie ma
pamięci?

--
 P o zdrawiam
  <\ _
 _,>(_) Tomek Te vel Neas
(_)        neas!post,pl`
Received on Sun Feb 18 19:49:57 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:04 MET DST