Re: Savge 3d - zwiecha...

Autor: Miodzicho <miodzicho_at_poczta.fm>
Data: Sun 18 Feb 2001 - 18:31:40 MET

On Sun, 18 Feb 2001 17:55:45 +0100, "Tomek Te vel Neas"
<moj.em@il.znajdziesz.w.sygnaturce> wrote:

>Takie kropki miałem kiedy w i740. Okazało się, że 'ten model tak ma' -
>wymienili mi na lepszą za dopłatą. Ale zanim się tego dowiedziałem,
>próbowałem coś z tymi kropkami zrobić, więc dowiedziałem się trochę o
>możliwych przyczynach. Efekt taki występuje przede wszystkim przy
>przetaktowaniu procesora karty/pamięci (sprawdziłem to na dobrej karcie),
>być może także wtedy kiedy karta za bardzo się grzeje. Może być tak też w
>przypadku zastosowania niestandardowej FSB, np. 75 albo 83 MHz kiedy na AGP
>podawana jest niestandardowa częstotliwość.

> [...]
Witam!
Nie mam przetaktowanego kompe idzie na nominalnych ustawieniach...ale
zalozylem teraz dla ciekawosci wiatraczek na karte i chodzila troche
dluzej :(
Po zmniejszeni czest. karty nawet chodzila dlugo...a te kropki to nie
mozliwe,ze "tak ma" bo to wyglada jak takie dlugie linie,cienie planu
ktorego nie widac (np zaslania go budynek czy cos) czasem te linie
obrysowyja kontury jakiegos obiektu...
163 napisalo mi sie :) 128+32 = 160 - ale biorac pod uwage,ze 1MB =
1024 kB to 163 jest blizsze prawdy :)
Grzegorz
miodzicho@poczta.fm
GaduGadu : 132567