Problem z drukarką laserową

Autor: Kysy <khabowsk_at_diablo.ict.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 16:54:53 MET

Nie wiem czy dobrze trafiłem z grupą, ale myślę, że znajdzie sie ktoś kto
będzie mógł mi pomóc. Chodzi o skonfigurowwanie sterownika do Hp LaserJet
6L. Instaluje standardowy sterownik z W98 - HP 6L PCL.

Drukując z Worda obiekty typu WordArt - np. tekst 3D z cieniowaniem, na
wydruku dostaję dziwne kształty. Jest lepiej gdy zaznaczę w sterowniku, by
grafikę wysokiej rozdzielczości przesyłać jako bitmapy, a nie wektory. Mam
nadzieję, że to wina 1MB pamięci. Inna sprawa, to dziwne zachowanie - chyba
sterownika. Drukuję wiele stron w różnych programach i czasami niektóe
strony wychodzą niemal całe czarne, lub niektóe ich fragmenty, zamisast np.
zawierać rysunek, mam czarny kwadrat. Czasami gubi niektóre elementy
graficzne z Worda - np. ramki w tabelkach. Czy to wina sterownika, czy
świadczy to o uszkodzeniu drukarki?

W sterowniku domyślnie jest 600 dpi i grafika gruboziarnista. Co zrobić by
było lepiej? Zmieniłem na drobnoziarnistą, da się jeszcze coś usprawnić?

PS. Takich "jaj" w atramentówkach nie ma :-)

Pozdrawiam.
Kysy