Wieszanie się kompa...

Autor: Maciej Ołpiński <owpeen_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 13:30:27 MET

Cześć!
Niedawno złożyłem sobie sprzęt Duron 750 + płyta DFI AK-74EC (na chipsecie
VIA KT133) + Riva TNT2 16MB (konkretnie Microstar MS-8802). Wszystko chodzi
na Win98 SE. Zainstalowałem oczywiście 4 in 1 ver. 4.24. Sprawa wygląda tak
że komp często się wiesza. Najczęsciej podczas gry w różne fppy oraz inne
gierki ze sprzętową akceleracją, chociaż zdarzyło się pare razy że powiesił
się normalnie podczas przegladania WWW. Temperatura procka oscyluje wokol
50 - 55 C więć myślę że to nie to. Problem jest taki sam na oryginalnych
sterownikach od TNT2 jak i na Detonatorach 6.31. Byłbym wdzięczny za ew
wskazówki co z tym zrobić.

Pozdrawiam
Maciej Ołpiński