Re: Teac 8x8x32

Autor: coralgol <coralgol_at__nospam_polbox.com>
Data: Thu 15 Feb 2001 - 10:43:22 MET

On Wed, 14 Feb 2001 13:35:41 +0100, Mirek Ptak <m.ptak@dupont.coatings.pl>
wrote:

>Nie będę się spierał, bo nawet nie ma o co :). Nie twierdzę, że LG
>to najlepsza firma na rynku, jest cała masa gorszych marek.

ta cala masa to chyba tylko samsung i przepakowane lg, samsungi
(np. niektore creative i hp)

>Mówię tylko, że bazując na tym co mam i co mają inni ze spokojnym
>sumieniem mogę polecać 8083B i 8080B każdemu, kto w tej chwili nie
>potrzebuje DAO-RAW.

ze spokojnym sumieniem odradzam 8080. mialem krotko i nie polecam
(nie chciala mi zmazac cdrw yamahy, teac nie mial problemu).
lepiej kupic teaca 4x4x32 lub jesli ktos nie ma cierpliwosci do x4,
dolozyc troche i 8x8x32. co do jakosci nagrywarek lg proponuje rzucic
zapytanie na alt.comp.periphs.cdr (in english) i przygotowac sie na mrozace
krew w zylach opowiesci;)))))

pozdro
coralgol