Re: Teac 8x8x32

Autor: Mirek Ptak <m.ptak_at_dupont.coatings.pl>
Data: Wed 14 Feb 2001 - 13:35:41 MET

Czołem!

Mariusz Korodaj wrote:

> Ogolnie wiadomo, cze LG to zadna marka. Taki tani sprzecik dla
> niewymagajacych.

Taki tani to on znowy nie jest - Teac x4 jet tańszy :)

> Ogolnie slabej jakosci i trwalosci - czesto przyciagajacy "bajerami".
> Odnosi sie to calosci LG, a nie tylko nagrywarek czy sprz. komp.

Nie będę się spierał, bo nawet nie ma o co :). Nie twierdzę, że LG
to najlepsza firma na rynku, jest cała masa gorszych marek.
Mówię tylko, że bazując na tym co mam i co mają inni ze spokojnym
sumieniem mogę polecać 8083B i 8080B każdemu, kto w tej chwili nie
potrzebuje DAO-RAW.

> --
> Mariusz Korodaj
> mk@dgu.pl

Pozdrawiam - Mirek --- EOT :)

Mirek Ptak                  |      Kind regards
m.ptak@dupont.coatings.pl   |      MFG          - Mirek