Re: Dyski DMA 66 czy 100

Autor: Gelo <gelo_at_poland.com>
Data: Tue 13 Feb 2001 - 20:53:57 MET

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:3A89017A.B633A7D7@poczta.fm...
> Jimi wrote:
> [...]
>
> IMHO Gelo, wnioskując po ferrari stwierdził, że czerwone samochodzy są
> szybkie. Tak naprawdę, to możesz mieć problem, jeżeli masz naprawde
> starą płytę (a w zasadzie bardzo stary bios) - wtedy jednak upgrade lub
> odpowiedni programik załatwią sprawę. Chodzi jednak o pojemność dysku, a
> nie ATA100 (dysk możesz przełączyć programikiem i masz UDMA 2 albo 4).

NIEPRAWDA !!!
Probelmy moga być mam ten dysk i mi chodzi super ale na drugim komputerze
( P II 300 , płyta intel chyba TX ) dysk niejest wogole wykrywany prez bios
i komputer sie zawiesza. !!! NIe sciemnam bo sie troche znam na sprzecie.
Jesli ci wykryje dysk to wszystko jest ok , co do Ata 100 to jesli bys miał
problemy to mozna je programikiem przestawic na jeden z wolniejszych trybów.
A co do przedmówcy to czy ma on Seagata U5 ? be mowi ze takie zeczy ?