Re: windowsy....???

Autor: Sierus <Sierus_at_go2.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 23:42:04 MET

| sprzetem (gry mnie nie obchodza)- 98, 2000 czy Me?? Slyszalem ze win2000
| jest dobry, ale chodzi na systemie plikow NTFS ktory nie zawsze moze byc
| widoczny na innych kompach szczegolnie jesli chodzi o 95, ale nie wiem jak
| innymi W.? Natomiast jesli chodzi o win ME to podobno stwarza duzo
problemu,

Przeciez W2000 mozna instalowac na FAT32. Mozna konwertowac FAT32 na NTFS
podczas instalacji ale nie trzeba. Ja mam W2K i FAT32 i wszystko dziala
poprawnie.
Co do stabilnosci to jednak Win2000, w chwili obecnej u mnie leci 3 dobe i
wszystko jest w porzadku.
Jesli chodzi o w'98 to po 24 godzinach wszystko w tym systemie zaczyna
leciec.