Re: IBM DTLA 305020

Autor: Detonus <detonus_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 16:44:57 MET

Guru Sierus w poscie <968t4n$jfk$1@news.tpi.pl>, Sierus@go2.pl
naskrobal...
> Mam taki problem. Kupilem sobie w/w dysk i raz po raz
> wydobywa sie z niego taki dziwny odglos. Mam wrazenie
> jak gdyby glowica albo sie zacinala, albo sie wylaczala i wlaczala
> (chodzi mi tu o cos podobnego jak w momencie gdy wylacza
> sie dysk twardy).

Wiem doskonale o czym mowisz :( Mam Caviara 6,4 GB i od nowosci tez tak
dziwnie pstrykal. Jakby glowica przymielila po talerzu. Ale problem jest
taki ze on potrafi nie wydawac takich dzwiekow przez np. miesiac
(ostatnio nic nie slyszalem), a niekiedy jednego dnia zabzyczy 2 razy.
Noi idz tu go reklamowac. Jeszcze ci powiedza, ze nie uzasadniona
reklamacja. Mam juz go ze 2 lata i na razie sie nie sypie. I powiem ci
jeszcze, ze na poczatku pstrykal czesciej. Teraz jakos sie uspokoil, ale
jeszcze mu sie zdarza.

--