IBM DTLA 305020

Autor: Sierus <Sierus_at_go2.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 15:51:10 MET

Mam taki problem. Kupilem sobie w/w dysk i raz po raz
wydobywa sie z niego taki dziwny odglos. Mam wrazenie
jak gdyby glowica albo sie zacinala, albo sie wylaczala i wlaczala
(chodzi mi tu o cos podobnego jak w momencie gdy wylacza
sie dysk twardy). W zasadzie to nie mam problemu z zapisem
danych, nie mam bledow na dysku ale troche mam juz plikow
(+- 14 GB) i nie chcial bym pewnego dnia stracic wszystkiego.
Z drugiej strony moge nagrac wszystko na cd-r, sformatowac dysk
i zaniesc do sklepu, w ktorym go kupilem i powiedziec, ze raz na
jakis czas dysk "strzela". Jednak wydaje mi sie, ze moga
na mnie spojrzec jak na wariata.

Dysk mam podpiety pod kontroler Abita HPT366 na Abit-BE6.
Chodzi tak jak go wykrywa czyli na ATA-4, pod W2K na najnowszych
driverach Abit'a (to jest raczej bez znaczenia, bo przedtem tez mialem
podobna
sytuacje, tylko ze dysk byl podlaczony pod kontroler UDMA/33 - IDE1/2).

PS.: Opis brzmi raczej niefachowo ale ciezko mi opisac
co sie dzieje z moim twardzielem bez szczegolowej wiedzy
na temat budowy dyskow twardych.

Sierus@go2.pl   UIN_45585242
+48502643553