Re: Nie KUPUJCIE DVD lub CD lg :-<

Autor: Janko Wiśniewski <jan28ko_at_kki.net.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 14:02:35 MET

Ma wprawdzie 2 lata gwarancji ale jest to naped firmy BTC (nie spotkalem
jeszcze napedu Creativa robionego przez nich, a widzialem duzo). Strasznie
glosno chodzi i czyta wolniej od LGx52. Wczesniej Creative sprzedawal
Samsunga pod swoja marka (padaly jak muchy) teraz od jakiegos czasu BTC.
Pozyjemy zobaczymy. W kazdym badz razie wczesniejsze modele Creative
"oparte" na BTC tez padaly.
Co do gwarancji to mozna sie dogadac ze sprzedawca, zeby nie wypisywal daty
(albo wypisal pozniej) i mozna sobie przedlozyc gwarancje u LG nawet do 3
lat :)

Użytkownik <demoman@box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam ponownie !
>
> Podjąłem już raczej decyzję i nie kupuję DVD :-<
> Nie mam kasy a pozatym zbyt duzo filmów się nie naoglądałem.
>
> Kupię raczej CDrom firmy Creative 52x (dobra recenzja na www.pc.com.pl)
który