Re: cel700 - 3 pytania

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2001 - 14:01:30 MET

On Sun, 11 Feb 2001 22:38:53 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark@post.pl> wrote:

>zastanawiam się jak by tu dysk uciszyć. Nie, nie podłączę go na 5 V
>:)) Myślę nad specjalnym, wyciszającym, wyłożonym gąbką pudełkiem, do
>którego wrzuce dysk.
Ugotowac go chcesz? :-)
Lepiej zamontwac za posrednictwem gumowych podkladek, aby odizolowac
go o od obudowy (w sensie drgan).

>No ale skandal... Żeby nikt na giełdzie nie miał przejściówki z
>regulacją napięcia... Kurde.
Tez doswiadczylem czegos podobnego :-) Oblazlem cala gielde i nic.
Dopiero gdzies na szarym koncu znalazlem rodzynki w postaci przelotek
Asusa za jedyne 50zl.

>BTW: Taka giełda to naprawdę zabawna sprawa. Ile człowiek ciekawych
>rzeczy tam się dowie... Np. pytam się o procki cC0 do podkręcania, a
>gość, że to i tak nie ma znaczenia, że to tylko w biosie te MHz są
>napisane. Albo o, dzisiaj widziałem wynalazek SB AWE 32 GOLD...
Piekne... zaiste piekne.....
Jak kiedys probowalem sprostowac wierutna bzdure opoiadana przez
srzedawce klientowi to dowiedzialrem sie, ze sie nnie zanm itd itp.
Jednak zasialem ziarno watpliwoasci w kliencie, ktoremu kity wcisano.

Pozdro
GLide