Re: Rozna pytania (przydlugawy)

Autor: Squall <Squall_Leonhart_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 21:01:45 MET

Witam

| AFAIR WinNT4 ma wbudowane sterowniki do tej karty. Być może nie są one
| wprost dla modelu AVA-1505, tylko do karty Adaptec SCSI z chipem AIC-6x60
    Zaraz zaraz zaraz... siedzialem na NTku4.0PL 2 tygodnie nie robiac nic
innego niz probujac zainsatlowac ta karte i WIEM dobrze ze sie jej nie
zainstaluje :-(..... sterowniki jedynie pod win9x.... na karty podobne AHA
sa juz sterowniki :-( i co dziwniejsze NTek wykrywal mi urzadzenie (nawet
dokladnie ktory to model) ale rowniez wymagal podania lokalizacji
sterownikow ktorych niestety nie mialem (a nie ja ani net)

| (tak jest pod W2k, chociaż ta karta jest de facto na chipie AIC-6365)
jest tak samo ja pod NT4.0? TEraz to juz asm nie wiem czy sie przerzucic na
2000.... z tego co mi wiadomo to win2000 to nt5.0 a pod NT nie ma
sterownikow do tej karty (chyba ze ktosik dorobil od czasow nt4) wiec jak
jestes pewien ze sa te sterowniki (sorki ze jestem taki niepewny ale
skonfigurowanei mojego sprzetu to kwestia kilku dni straty)

| zewnętrznych, pamiętając o nadaniu każdemu z nich unikalnego SCSI ID oraz
1. jak cos takiego nadac dyskowi (pytam z czystej ciekawosci)
2. czy dysk nieSCSI mozna podalczyc do SCSI??? A jesli tak to po co
(pomijajac fakt ze mozna wtedy miec wiecej dyskow)?

--
pozdrawia Squall