Zagadka

Autor: Michał Werner <vathar_at_poland.com>
Data: Sat 10 Feb 2001 - 15:47:06 MET

Cześć!

Mam dla Was zagadkę, której ja nie potrafię rozwiązać...

Byłem szczęśliwym posiadaczem karty AverMedia TVPhone 98 przez rok, do czasu

zmiany komputera :P

Obecnie posiadam: Abit BH6 rev 2, P3 700, Gforce ddr (annihilator pro), SB
live 1024, do tego w kompie siedzi jeszcze Złomtrix Spirit, nie wymieniając
rzeczonej karty TV...

W trakcie testów służących rozwiązaniu zagadki używałem następujących
systemów:
ME pl, ME ang, 98osr2, 98 SE (w tejże kolejności)
[ więcej systemów nie pamiętam, za wszystkie żałuję :) ]

A oto sedno zagadki: Wszystko cacy, oprócz pilota do karty TV ::(
Pilot działa super...
tylko że przez 1 DZIEŃ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Następnego dnia już nie... :( Żeby zagadkę utrudnić powiem że po zmianie
kart w slotach, znowu działa, tylko że przez 1 dzień, następnego dnia już
nie :(. Kolejny poziom trudności: Czasem po zamianie slotów karcie TV,
pilot działa PRZEZ 2 DNI, a raz działał 1.5. Ale zawsze działa tego samego
dnia, ile bym razy nie wyłączył komputera. Nadmienię ze walczę już z tym
problemem od dłuższego czasu - jakieś 1,5 miesiąca więc zdążyłem wyodrębnić
zależność tego zjawiska, od dłuższego czasu w stanie offline mojego
komputera (na noc). Nie wierzę w zależność od zegara systemowego... ale to
jest j jedyna prawidłowość jaką udało mi się znaleźć....

Dla ułatwienia: Wygląda na to że nie dochodzą żadne sygnały z pilota, nie
zależy to od softu, używam oryginalnego, testowałem również na programie
Borg TV remote
configuration (or something), kiedy pilot działa to ten soft pokazuje
sygnały odbierane, kiedy nie działa - nie pokazuje

I co Wy na to?
Od czego to może być zależne? Może ktoś się już z czymś takim spotkał?
Jakiekolwiek sugestie mile widziane...

PS1. Zmieniłem prcesor i płytę główną, wcześniej nie miałem tago problemu...

PS2. Piszę na 2 grupy, nie traktujcie tego jak spam, gdyż na prawdę nie wiem
czy to wina nieprawidłowej konfiguracji windy, biosu czy konfliktów
hardware'owych (w windzie żadnych nie ma)... Mózgi tego świata łączcie się
:)

Pozdrawiam

Michał Werner