Re: hp710 i w2k

Autor: Pszczelarz <pszczelarz_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 14:26:24 MET

Użytkownik "mareki" <mareki@viper.pl> napisał w wiadomości
news:95v1v5$qdr$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Mam następujący problem:
>
> Po zainstalowaniu Windows 2000 mam problem ze sterownikami do drukarki
> HP710. Niby sterowniki do tej drukarki są w w2k, ale są one fatalne!! Gdy
> drukuje stronę w kolorze, to kolor czarny powstaje ze zmieszania trzech
> kolorów - nie używa zasobnika z czarnym atramentem. Natomiast gdy wyłącze
> opcje druku w kolorze, to już wtedy korzysta z zasobnika z czarnym
> atramentem.
> Na stronie internetowej HP znalazłem tylko informacje, ze sterowniki są w
> windowsie 2000, dlatego nie są dostępne na stronie.

Cześć Marek
Właśnie obadałem polską stronkę HPka i co ciekawe taka drukarka nawet nie
istnieje w spisie drukarek atramentowych. Mają podejście do klienta :)
badaj co jakiś czas stronkę http://www.hp.com.pl/conowego.phtml moze coś
napiszą o nowych sterach
Na stronce US faktycznie tylko informacja ze stery siedzą w w2k :)
A instalowałeś już SP1 ?

PaPaty

ps. Dobrze że ja kupiłem Canona :)))