hp710 i w2k

Autor: mareki <mareki_at_viper.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 22:09:53 MET

Mam następujący problem:

Po zainstalowaniu Windows 2000 mam problem ze sterownikami do drukarki
HP710. Niby sterowniki do tej drukarki są w w2k, ale są one fatalne!! Gdy
drukuje stronę w kolorze, to kolor czarny powstaje ze zmieszania trzech
kolorów - nie używa zasobnika z czarnym atramentem. Natomiast gdy wyłącze
opcje druku w kolorze, to już wtedy korzysta z zasobnika z czarnym
atramentem.
Na stronie internetowej HP znalazłem tylko informacje, ze sterowniki są w
windowsie 2000, dlatego nie są dostępne na stronie.

Czy ktoś z Was miał podobny problem??

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
mareki