Re: mysz ps/2 vs com

Autor: Piotrek <pklawitter_at_lucent.com>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 10:10:50 MET

--------------C9394364BFE4CFD74AA77110

Ja zauwazylem roznice miedzy myszka na COMie i PS/2 w momencie, kiedy kup=
ilem sobie
programotor EPROMow podlaczany po RS232.
Jeden wolny port szeregowy wiecej czasem sie baaardzo przydaje.

P.

Daro wrote:

> U=BFytkownik "Micha=B3" <mzabiegly@wp.pl> napisa=B3
> do
> nie???
>
> jak to nie ? com1 zabiera przerwanie 4, a com2 - 3.
>
> Tym, ze w ps/2 mozna ustawic ile razy na sekunde pozycja strzalki kurso=
ra
> bedzie odswiezana (40-200x), a w com ta wartosc jest stala (zdaje sie z=
> 40x). Dzieki temu kursor porusza sie duzo plynniej.
> Jesli sa jakies inne roznice, to ich nie znam.

--------------C9394364BFE4CFD74AA77110

begin:vcard
n:Klawitter;Piotr
tel;fax:+48 52 349 2222
tel;work:+48 52 349 1760
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www-pd.pl.lucent.com/~pklawit
org:Lucent Technologies Poland S.A.
adr:;;ul. Pilicka 6;Bydgoszcz;;85-776;Poland
version:2.1
email;internet:pklawitter@lucent.com
title:Customer Technical Support Engineer
x-mozilla-cpt:;13136
fn:Klawitter, Piotr
end:vcard

--------------C9394364BFE4CFD74AA77110--