Re: mysz ps/2 vs com

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Feb 2001 - 01:31:34 MET

Użytkownik "Michał" <mzabiegly@wp.pl> napisał
> moze mi ktos wyjasnic jaka jest roznica miedzy mysza podłaczona do ps/2 a
do
> com?
> i w com i w ps/2 sa aktywne wszystkie opcje (działaja kólka i dodatkowe
> przyciski)
> w czym niby ps/2 jest lepsza jesli zjada nam dodatkowe przerwanie a w com
nie???

jak to nie ? com1 zabiera przerwanie 4, a com2 - 3.

Tym, ze w ps/2 mozna ustawic ile razy na sekunde pozycja strzalki kursora
bedzie odswiezana (40-200x), a w com ta wartosc jest stala (zdaje sie ze
40x). Dzieki temu kursor porusza sie duzo plynniej.
Jesli sa jakies inne roznice, to ich nie znam.