Re: Problem z nagrywarka Philips CDD3610

Autor: Piotr Pierz <ppierz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 14:19:06 MET

Dzieki za odpowiedz, ale z tego co piszesz to u mnie nie powinno byc
problemu z niewyrabianiem sie sterownikow nagrywarki. Mam PIII 450MHz, RAM
128MB, Win98. W czasie nagrywania, na wszelki wypadek, wyrzucalem z pamieci
AVP. Zastanawia mnie tylko ten komunikat z NERO "Could not perform
Fixation" - nie wiem co to oznacza, ale na pewno nie oproznienie bufora.
Moze masz jakies sugestie?

Piotrek