Re: Problem z nagrywarka Philips CDD3610

Autor: Janusz <jkawula_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Feb 2001 - 14:35:05 MET

> Mam problem z nagrywaniem plyt na nagrywarce Philips CDD3610. Otoz
ostatnio
> bardzo czesto pojawia sie komunikat "Could not perform Fixation" w czasie
> nagrywania i plyte wyrzucam do kosza (uzywam Nero 5). Komunikat ten

Już ktoś opisywał na tej grupie te nagrywarki - mają bardzo słabą mechanikę
która z reguły wytrzymuje rok, później należy ją przesmarować - źle
rozwiązane prowadzenie lasera. Mam HP 7200e, ale w środku siedzi ten twój
Philips, też mi się wywalała losowo. Po smarowaniu chodzi ale jak długo ????
Wejdź na stronę http://www.cdr.cz/postupy/oprava_hp7200.html
tam jest opis smarowania po czesku ale załapiesz.
Życzę sukcesów.