Re: Teac, Toshiba, Ricoh?

Autor: Andrzej Pinczuk <andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 19:04:59 MET

"== Leszek ==" <lkucz@kki.net.pl> napisal(a):

>:)) tak? ten Ricoh zbiera dobre recenzje i jest szybki CDR x12 + JustLink +
>bufor 2MB

Wszystko fajnie, ciekawe tylko jak będzie z żywotnością napędu.
IMHO przy Teacu masz większą gwarancję życia.

>w porownaniu do Teac'a x4 i 1MB buforka.

Dokladnie rzecz biorąc to ma 2 MB (wolne coś ok. 1280 KB)

> Ale z drugiej strony na
>predkosciach mi nie zalezy, a ze mam 128 RAM to i buffer underrun raczej sie
>nie powinien przytrafic.

Ja mam 256MB i się zdarza :-) Nie chodzi tu o ilość pamięci,
ale o stały przepływ danych z bufora na laser. Jak podczas nagrywania
będziesz miał nastawiony mały bufor, a uruchomione inne aplikacje
będą w tym czasie bardzo intensywnie korzystały z dysku, to przy odpowiedno
małym transferze i niesprzyjających okolicznościach płytka może znaleźć
się w koszu. Bardziej tu się przyda szybki dysk niż dużo pamięci.

Xaltuton