Re: Nieuczciwy "handlaż" z Kłodzka

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 18:30:50 MET

> Opinii ma 11 ale wystawiane od 15.01 do 24.01 wiec nie jest to jeden
dzien,
> wystawiane sa przez, wydaje sie, wiarygodnych uzytkownikow, negatywa ma
tylko
> jednego i to od Ciebie.

Jak kupował odemnie DVD przez licytacje miał 0 opinji.
Jak wygrał aukcje to zaczeły się pojawiać jak grzyby po deszczu.
W ciągu paru dni (a nie dnia jak to wcześniej napisałem -sorry) zyskał
sporo pozytywów. Niby od pewnych i uczciwych ludzi jednak zastanawiał
bym się czy to oby on sam sobie ich nie dodawał.
To jest chandlarz i masowo skupuje i sprzedaje sprzęt więc dał by rade
obsłużyć pare kont na Alegro bez problemu.

> Wiem, ze trzeba tepic przewalaczy na allegro (sam kilku trafilem) ale tu
nie
> widze powodu, zeby kolesia tak atakowac. Zgodze sie, ze jak nie odebral
paczki
> to zasluzyl na negatywa i dostal go.

Tu nie tylko o moją paczke chodzi lecz o sposób w jaki on traktuje swojich
klijentów.
Jak już pisałem zamawia wszystko co może mu się przydać a odbiera tylko to
co
mu w danech chwili potrzebne. Wiem to od pracowniczki poczty.

> Skad wiesz, ze na poczcie jest 50 przesylek do niego? pracujesz tam?

Na poczte w Kłodzku dzwoniłem chyba z 5 razy wypytyjąc się co jest grane bo
on mi telefonicznie wpierał, że paczke odebrał a kasy nie widać.
Dzwonie na poczte i pytam czy jest tam moja paczke i okazuje się, że jest
nie odebrana.
Powiedziałem to temu T. Balasie a on mi na to, że to jego kumpel miał
odebrać
paczke i, że dzisiaj ją odbierze. Znowu czekam pare dni a kasy nie ma.
To znowu zadzwoniłem sobie na poczte i pytam jak tam moja paczka i się
okazało, że leży jak leżała i chcą ją za niedługo odsyłać.
I zacytuje panią z poczty
"Wie pan my z tym człowiekiem to mamy tylko same problemy. Ponad 50 paczek
do niego leży na poczcie a on ich nie odbiera".
Jak to usłyszalem to chciałem aby paczka już teraz zostałą do mnie odesłana
ale tak się nie da bo musi przeleżeć 14 dni.
I paczka wróciła do mnie po tym okresie.
Zadzwoniłem wtedy ponownie do T.Balasy a on mi na to żebym mu osobiście
dostarczył paczke jak chce się jej pozbyć bo on nie ma żadnego obowiązku
odbierać
paczki ani robić cokolwiek co komuś się chce bo nie jestem jego ojcem.
Będzie robił
co będzie chciał.
Czyli w jednym zdaniu: facet jest żałosny i nie polecam z nim chandlować.

> kto poza
> Toba stracil na robieniu interesow z tym czlowiekiem?

Np. KrisU.
Myśle, że nie będziesz miał nic przeciwko jeśli zacytuje część Twojego
maila:

" Wyslalem temu czlowiekowi dwie rzeczy, czekam juz dwa tygodnie...
Powiedzial mi telefonicznie ze nie ma pieniedzy aby teraz odebrac ale
ma zamiar to zrobic...nastepny telefon: Powiedzial ze odebral wszystko
co bylo na poczcie (to bylo tydzien po wysylce), ale pieniadze do mnie
nie doszly...zadzwonilem kolejny raz...powiedzial mi ze odbierze, ale
pozniej bo nie ma teraz czasu...gdy powiedzialem mu ze jest niepowazny
strasznie sie oburzyl..."

> Jak mozesz poprzyj swoje oskarzenia jakimis argumentami bo to co napisales
> mozna napisac na dowolnego uzytkownika.

Faktycznie każdy zamawia i nie odbiera.

> Poza tym opublikowales czyjes dane
> osobowe.

Najchętniej to bym pojechał do Kłodzka w celu zmiany kierunku porostu jego
nosa
jednak prawo mi na to nie pozwala więc prosze mi tu z danymi osobowymi nie
wyjeżdzać.

A jak pisze przez "ż" bo chce być oryginalny :-)

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\