Re: AMD/Intel - refleksje

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak <kon_sob_at_priv6.onet.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 18:39:18 MET

Poohatek napisał(a) w wiadomości: <95p8us$are$1@news.tpi.pl>...

>roznica w cenie? Qrde.....cos ze mna nie tak.....denerwuje mnie, ze cos
>dobrego jest tanie :))) Coz, podejrzliwy jestem :)
>Nie ma nic za darmo - szybszy od Celerona Duron jest od niego tanszy? W
>czyms musi dla rownowagi byc gorszy. Powiedzcie mi w czym, bo ja nie wiem.

teorie spiskowe zawsze mialy swoich zwolennikow, czasem nawet rzesze
zwolennikow, czesto jednak okazywaly sie nic nie warte - ot dzis widzialem
material na temat zuka kalifornijskiego - a po naszemu stonki
ziemniaczanej - b.dawno temu w Polsce propaganda poprzedniego ustroju
rozglaszala ze to amerykanie na nas go zrzucaja zeby zniszczyc nasz przemysl
ziemniaczany - i co jaka nastolatki woodke pija w stanach - polska - bo
dobra i tania ;-)

>Jest mniej stabilny, szybciej sie nagrzewa, jest bardziej awaryjny czy co?

nein

>Btw: wiem, ze raczej nie mozna tego tak porownywac, ale jak to jest? CelII
=
>Duron, PIII = Athlon, P4 = Thunderbird?
>Sorry za bluznierstwo :)

krzywd wyrządzonych rodzinie...