Re: V90 ???

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 21:42:53 MET

Artur Borkowski <gabo@gabo.pl> wrote:
> Jestesmy mala firma swiadczaca uslugi Internetowe min. usluge dodzwaniania
> sie na nasze modemy (numery dostepowe)... Mamy problem z pelna predkoscia
> V90. Dokladnie chodzi mi o to, ze ludzie wdzwaniaja sie pod normalne modemy
> V90, a te moga maksymalnie wysylac 33.600Bps i taka jest max predkosc
> przesylu danych...

> Wiem ze (gdzies graja ale nie wiem w ktorym kosciele hehe) trzeba miec
> specjalne modemy lub acces serwery, wszedzie jednak pojawiaja sie kwoty
> absolutnie nieekominiczne do wprowadzenia dostepu na V90...

> [...]
Hm... potrzebujesz cyfrowe lacze i modem obslugujacy funkcje serwera V90..
czyli np.. ISDN+3Com Courier Imodem. lapie i cyfrowy ISDN i analogowe
V90 oraz wolniejsze... Z tym ze jednak lepiej jest porozgladac sie
za tanimi acces serwerami... przy 2-3 modemach nie ma roznicy ale przy np 16
juz access serwer sie oplaca. Do tego przy access serwerze masz
32 analogi lub 16x2 kanalowe isdn a tak masz tylko 16 analogow/16x2-chan-isd.

Pozdrawiam,

                                        Krzysztof Oledzki