V90 ???

Autor: Artur Borkowski <gabo_at_gabo.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 23:01:52 MET

Jestesmy mala firma swiadczaca uslugi Internetowe min. usluge dodzwaniania
sie na nasze modemy (numery dostepowe)... Mamy problem z pelna predkoscia
V90. Dokladnie chodzi mi o to, ze ludzie wdzwaniaja sie pod normalne modemy
V90, a te moga maksymalnie wysylac 33.600Bps i taka jest max predkosc
przesylu danych...

Wiem ze (gdzies graja ale nie wiem w ktorym kosciele hehe) trzeba miec
specjalne modemy lub acces serwery, wszedzie jednak pojawiaja sie kwoty
absolutnie nieekominiczne do wprowadzenia dostepu na V90...

Czy moze ktorys z szanownych kolegow zajmowal sie tym tematem i moglby mi
pomoc ???

pozdrawiam

Artur Borkowski

www.gabo.pl