Re: GFoce2 GTS i DirectX

Autor: Luka <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 23:05:00 MET

Użytkownik "Beer" <beer@poland.com> napisał w wiadomości
news:95ja50$eic$1@news.tpi.pl...
> Witam ...
>
> Czy spotkal sie ktos moze z problemem "zlej" wspolpracy
> GF2 GTS i DirectX w wersjach wyzszych niz 7a ???. Chodzi
> mianowicie o sytuacje gdzie na ekranie pojawia sie jednoczesnie
> obraz 3D a na nim np. menu w 2D. Wtedy wystepuje u mnie efekt
> "szarpania" tegoz menu w lewa strone ekranu (tak jak gdyby z
> prawej strony wial silny wiatr :)) ... Probowalem rozne GTS'y
> (ale tylko firmy Leadtek), jak rowniez rozne DirectX'y, "mieszalem"
> rowniez ze wszystkimi chyba parametrami w ustawieniach kart, ale
> [...]
    Nie wiem czy dokladnie o to chodzi ale spotkalem sie z tym raz (mam
GeForce MX Creativ) w grze Mechwarrior IV(Direct3D).Po zalaczeniu i wejsciu
do menu obraz polecial w lewa strone ale nic nie szarpalo tylko po prostu
sie przesunal ale nie bylo mozliwosci ustawienia go centralnie.Tak jakby
ktos ucial 1/3 obrazu i przesunal do lewej strony.To bylo na detkach 7.17 i
Directx 8.0 PL .Pomoglo przeinstalowanie sterow i co ciekawe na te same i
bylo ok.Moze to wlasnie kwestia sterow.A moze sprobuj z inna wersja ? Sterow
ofkoz.

    Z pozdrowieniami Luka