GFoce2 GTS i DirectX

Autor: Beer <beer_at_poland.com>
Data: Sun 04 Feb 2001 - 11:17:33 MET

Witam ...

    Czy spotkal sie ktos moze z problemem "zlej" wspolpracy
GF2 GTS i DirectX w wersjach wyzszych niz 7a ???. Chodzi
mianowicie o sytuacje gdzie na ekranie pojawia sie jednoczesnie
obraz 3D a na nim np. menu w 2D. Wtedy wystepuje u mnie efekt
"szarpania" tegoz menu w lewa strone ekranu (tak jak gdyby z
prawej strony wial silny wiatr :)) ... Probowalem rozne GTS'y
(ale tylko firmy Leadtek), jak rowniez rozne DirectX'y, "mieszalem"
rowniez ze wszystkimi chyba parametrami w ustawieniach kart, ale
gdy tylko wersja DX'a przekroczy 7a, mam gotowy efekt "wiaterku".
Zaznaczam ze w OpenGL takie cos nie wystepuje (wtedy moglbym
chociaz podejrzewac sprzet). Gdyby ktos mial jakis pomysl to bardzo
prosze o info.

---Beer---