Re: Monitory 19" - co wybrac???

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:37:49 MET

> A901HT
> Mam i jestem bardzo zadowolony :-)
> Dobrze, ze wzialem 19", bo teraz plulbym sobie w brode, ze wzialem 17".
> Chociaz z drugiej strony apetyt rosnie w miare jedzenia - taki 21" czy 22"
> to byloby cos.
> Do tego wstawilem karte MatroxG400 Max Dualhead i polaczylem kablem BNC -
> chodzi po prostu wspaniale. Roznica miedzy kablem D-SUB a BNC jest
> zauwazalna - obraz jest ostrzejszy (czystszy), tylko PNP zniknelo, ale to
> nie jest przeicez problem.
>
> --
> bart

Każdy kto miał okazję zobaczyć 19 w akcji wie co to znaczy - 17 może sięschować
pod stól.
polecam Iiyama VM451 lub VM452JT (ten drugi posiadam od pól roku)
VM542 istne cacko
posiada swoje zalet i wady w stosunku VM541
ale nie sądze że warto przepłacać
parametry ktoś wcześniej już podawal i się zgadzają.
Absolutnie zero plrblemów z monitorem - jak na początku ustawiłem w OSD rozmier
okienek dla poszczególnych rozdzielczości zaczynając od najniższej tak do
dziśiej poza zmienianiem caasami dla potrzeb jaskość-ciemności nic nie koryguję.
Praca z max rozdzielczością jest bezsensowna - to są istne mikroby na ekranie.
na codzień chodzi na 1200x1024 ale czasami do rysowania zmieniam na 1600x1200
U kuzyna z Niemiec 19 Iiyama chodzi już kilka latek bez problema.!