Re: Monitory Iiyama i Elsa - gdzie to znajde? /Warszawa/

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Feb 2001 - 10:41:37 MET

> Czy ktos moze jest zorientowany gdzie w Warszawie jest jakis sklep
> (ewentualnie sklepy), w ktorym/w ktorych moglbym sobie poogladac
> monitory Iiyamy i Elsy - duzo o nich slysze, a nigdzie nie moge ich
> namierzyc, zeby zobaczyc dzialajace - podlaczone.
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
>
> --
> Wojtek
> wojtekp@astercity.net  |  UIN  38725130  |  www.infowirus.prv.pl
> ---- "I go to the window and stare into the blackness [...]
> ---- it is as dark in my mind, as it is outside the window."
> ---- E.M. Goldratt "The Goal"

Nie musiałem oglądać żeby wiedzieć że iiyama jest jedynym monitorem ktory warto
kupić. (inne tej klasy są za drogie). Widziałem inne powszechne w polsce modele
19"-tek ale większość z nich jest cenika w porównaniu do iiyama
ale pomimo że są jakie sa to i tak zawsze będą 100x lepsze od dobrych 17"ek,
kto miał możliwość porównania ten dobrze wie!