Re: Zasilanie dysku twardego...

Autor: J.F. <jfox_at_priv6.onet.pl>
Data: Fri 02 Feb 2001 - 22:23:00 MET

On Thu, 1 Feb 2001 15:37:56 -0600, Pszemol wrote:

>O kurcze... sprawdzalem na szybkiego opory +5 do masy
>i +12 do masy, ale nie wpadlo mi do glowy sprawdzis +12 do +5 :-)
>Ale przeciez wewnatrz dysku te napiecia nie powinny byc chyba
>polaczone...

No i nie sa. Dopoki jakis element podlaczony pod +12 i sterowany z
logiki sie nie skopie i w efekcie nie polaczy.

>kurcze, zebym ja chociaz widzial jakis schemat ideowy
>tego IDE... mialbym jakies pojecie czego sie tam spodziewac :-(

Schemat to dopiero cwierc sukcesu, choc tobie moze pomoze.
Co ci po schemacie jesli nie wiadomo - procesor sie spalil,
eprom sie spalil, czy czujnik sie spalil, bo zasilania nie
wlacza, ale czemu ?

J.